Grad Novi Sad će se kod Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) zadužiti osam miliona evra kako bi kupio 10 električnih autobusa i sagradio dva ili tri punjača za ova vozila, saznaje 021.rs.
Već vidim da će biti neki Turski jer kad se dva puta za...eš i kupiš Turske na metan što ne bi i na struju-ko će to održavati i servisirati?
sistem rada u Gsp-u je iz 67 godine!! uložite nešto i u majstore,gibnjeva više nema!!!
Nevezano za ovu temu, zanima me nešto. Da li će ikada neka vlast nešto uraditi a da to bude pozitivno po mišljenju cenjenih komentatora? Da li je realno da morate istresati komplekse i kad urade nešto očigledno dobro. Pljujete autobuse, pljujete novi most, pljujete stanove za bezbednjake, pljujete novčanu pomoć, pljujete izgradnju puteva i fabrika... Da li ste normalni, pitam?
Bolje da se kupe normalna vozila na dizel/gas nego da se kupuju tako skupa vozila u malom broju.Nova vozila dolaze i umesto da ih stave da voze po gradu oni ih stavljaju na prigradske linije iako oni nisu za takve linije zbog broja vrata i broja sedišta a nama koji se vozimo po gradu ostavljaju stara vozila.Bukvalno rade sve obrnuto od onog što treba.
Питам
Којом струјом ће се пунити ти аутобуси, неком добијеном из обновљивих извора енергије или оном из термоелектрана које раде на угаљ? Боље да су, за ту своту новца, купили још аутобуса на гас.
To se zove izmestanje zagadjenja pa nek se prvo udave ovi kod termoelektrana :)
To je veliki problem za vecinu zemalja a pogotovu za Srbiju koja se oslanja sa preko 50% na struju iz termoelektrana.
Iz kojih obnovljivih izvora obezbediti tu kolicinu struje.
U svakom slucaju mora se krenuti u tom pravcu sto pre, tako da je ova nabavka vise nacin da se stekne iskustvo i izgradi infrastruktura nego sto ce smanjiti zagadjenje.
Odakle god da struja dolazi idalje je bolje nego neki drugi busevi jer će vremenom, što se više energije bude dobijalo iz obnovljivih resursa, oni postajati sve "zeleniji",kao drugo dok budu vozili kroz grad neće zagađivati vazduh dodatno.
A tu je i jeftinije održavanje i veća efikasnost električnih motora pa se samim tim može izvući više energije sa električnim vozilom nego sa onim sa unutrašnjim sagorevanjem iz istog resursa.
Којом струјом ће се пунити ти аутобуси, неком добијеном из обновљивих извора енергије или оном из термоелектрана које раде на угаљ? Боље да су, за ту своту новца, купили још аутобуса на гас.
Kako sad da resimo ove plasljive gradjane, sto se boje necujnih skutera i necujnih automobila. Kako ce se tek uplasiti, kad se ispred njih pojavi necujni ogromni autobus. Ja mislim da oni nece izlaziti iz kuce, dok ne nestane struje.
da je bilo pameti za sve ove protekle decenije, da su se kupovali autobusi na gas, sad se ne bi morali kupovati ovi na struju, jer bi zagadjenje bilo, od strane autobusa, minimalno. Sramota!
Zasto grad nije do sada napravio javnu strategiju i uveo podsticaje za elektricna vozila? Mi gradjani ne znamo kakav je plan grada oko uvudjenja el. punjaca za vozila i ostala pomocna sredstva. Zar je gradsko vece za saobracaj toliko tehnoloski zaostalo?
Bili bi lepo da su većina električni. Buka koju proizvode sadašnji autobusi je nesnosna. Kroz Telep idu na par metara od kuća, vozači voze kao pobesneli. Najgore su prve i poslednje vožnje kada većina ljudi spava.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi Sad uzima kredit da kupi prvih 10 električnih autobusa
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•16.05.2021.
•10:46 > 12:11
Komentari 18
Zokins
Pavle
Aha
sistem rada u Gsp-u je iz 67 godine!! uložite nešto i u majstore,gibnjeva više nema!!!
Pero
Deki
Borko
NS posmatrac
Којом струјом ће се пунити ти аутобуси, неком добијеном из обновљивих извора енергије или оном из термоелектрана које раде на угаљ? Боље да су, за ту своту новца, купили још аутобуса на гас.
To se zove izmestanje zagadjenja pa nek se prvo udave ovi kod termoelektrana :)
To je veliki problem za vecinu zemalja a pogotovu za Srbiju koja se oslanja sa preko 50% na struju iz termoelektrana.
Iz kojih obnovljivih izvora obezbediti tu kolicinu struje.
U svakom slucaju mora se krenuti u tom pravcu sto pre, tako da je ova nabavka vise nacin da se stekne iskustvo i izgradi infrastruktura nego sto ce smanjiti zagadjenje.
Dimitrije
A tu je i jeftinije održavanje i veća efikasnost električnih motora pa se samim tim može izvući više energije sa električnim vozilom nego sa onim sa unutrašnjim sagorevanjem iz istog resursa.
Лиманац
Novosađanin
Oni su daleko efikasniji u prevozu putnika od autobusa, bili oni na dizel, gas ili baterije.
Djordje
neko
Kasadzija
Cistunka
Joca
Lola
Futoska i Futoski put,kao da vozis skuter na talasima.
I
Paja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H